Szeretettel köszöntelek a Network Utazási Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Network Utazási Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Network Utazási Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Network Utazási Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Network Utazási Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Network Utazási Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Network Utazási Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Network Utazási Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
2007. november 28.
Az internetes utazás-vásárlásokban az ár és a kényelem a
legfontosabb tényezők. A PricewaterhouseCoopers jelentése szerint a
dinamikusan fejlődő online utazási piacon az utóbbi évben az
erőviszonyok az internetes utazási irodák felől a szolgáltatást nyújtó
cégek, vagyis a légitársaságok és szállodatulajdonosok javára tolódtak
el. A siker kulcsa a vásárlói hűség kialakítása.
A nagysebességű, szélessávú internetes kapcsolat és a szállítók azon
törekvése, hogy kezükbe veszik saját kínálatukat, csökkentette az
online utazási irodák korábban kétségtelenül meglévő versenyelőnyét.
Mára a szállítók biztosítják az interneten elérhető legalacsonyabb
költségű helyfoglalást. A jövőben a nagyméretű szállítók egyre több
helyfoglalást fognak bonyolítani saját honlapjaikon, míg a kisebb
vállalkozások a kínálatösszesítők ügyfelei lesznek.
Az Internet világában a vásárlók hűsége hagyományosan nagyon alacsony.
Ezt a piaci szereplők egy része marketing kiadásaik növelésével
próbálja ellensúlyozni.
A szállodaüzemeltetők és a légitársaságok hűségprogramjai nagyon
sikeresnek mutatkoznak, ez pedig újabb előnyt jelent számukra az online
utazási irodákkal szemben. Jutalomjátékaik során olyan időszakot
ajánlanak fel, amely egyébként nem találna gazdára. Így számukra
minimális a költség, de a vásárlók előnye hatalmas.
A kínálatösszesítők is mindent megtesznek azért, hogy gondoskodjanak
vásárlóik hűségéről. Az árengedmény is egy lehetőség, de ez közvetlenül
az eredményüket rontja. Amennyiben ingyen utat szeretnének adni, azt
előbb meg kell vásárolniuk a szállítótól.
A jövőben valamennyi internetes utazási irodának kreatívabbá kell
válnia a kínálat tekintetében. Már most is vannak olyan cégek, amelyek
az utazáshoz nem kapcsolódó szolgáltatások szélesebb körét kínálják:
színházjegyeket, éttermi asztalfoglalást, illetve belépőjegyeket egyéb
tematikus programokra. Mindez fokozott vásárlói hűséget, foglalásonként
pedig magasabb bevételt eredményezhet az internetes vállalkozás számára.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Online utazásszervezés előnyei
Római városlátogatás 2013
A legkedvezőbb utazási ajánlatokat itt találod.
Utazz és keress!