Szeretettel köszöntelek a Network Utazási Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Network Utazási Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Network Utazási Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Network Utazási Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Network Utazási Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Network Utazási Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Network Utazási Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Network Utazási Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Utasaikat próbálják menteni a légitársaságok, komoly árcsökkenésre lehet számítani a repülőjegyárak terén.
Alacsony férőhely-kihasználtság, magas kerozinárak, visszaeső kereslet, légiipari csődök - szinte csak negatív híradások érkeznek az elmúlt hónapokban a légitársaságok felől. Az utasok számára most a világgazdasági válság pozitív hozadéka is megmutatkozik: a fogyasztók megtartása végett ugyanis a légitársaságok kénytelenek csökkenteni a jegyárakat. Március végére akár 15-20 százalékkal is alacsonyabb lehet a jegyek ára a Ryanairnél - nyilatkozta Michael O'Leary, a társaság vezérigazgatója.
A cég nem titkolt célja, hogy más társaságoktól, így például a British Airwaystől csábítson át utasokat. A profitrés azonban nem túl magas a vállalatoknál, ezért nem kerülhet sor igazi árháborúra - vélik az elemzők. Egyes cégek agresszív kampányt hirdetnek, míg mások egyéb "trükköket" vetnek be, így a vezető európai légitársaság, az Air-France KLM, amely legutóbb 50 eurós jegyet vezetett be a jobban szellőző ülések esetére, és a business és economy utaskategória mellett 2009 végén egy extra kategóriát is bevezet. A légitársaságok idén - az IATA (a nemzetközi légiközlekedési szövestég) becslései szerint - összesen 4,1 milliárd dolláros veszteséget szenvednek el. Ez ugyanakkor jobb, mint a magasabb olajárak mellett korábban várt érték, hiszen szeptemberben még 5,2 milliárd dolláros mínuszról szólnak a prognózisok.
Forrás: Napi Online
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A legolcsóbb és legdrágább utak